Hampus mikael gustav Andersson

Kommer alltid finnas för dig hampus ,
du är min bästa vän . Tror aldrig jag saknat någon som jag gjorde den tiden då vi aldrig pratade. Du har alltid varit den jag velat va med mest när de har varit något , för du förstår. Du säger inte mkt , du bara kramar en. Och de e de bästa någon kan göra när de händer något. Och kom precis på att du sticker till sommaren. FAN, inget kommer va likadant. Helvete, jag är inte redo.. åh fyfan vad jag kommer sakna dig. Vi måste träffas varje gång du kommer upp igen .
Du är den snällaste människan jag vet.. snälla.. lämna mig aldrig

jag älskar dig Hampus <3


...<3





Kommentarer
Postat av: josefine

HEHEHEH, jag hatar bilden.

2010-01-09 @ 11:34:11
URL: http://mayitbejjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0