stjut mig

Jag orkar inte med livet mer.
Jag bara hör att jag är ett misstag, jag är onödig, jag borde inte finnas, jag väljer fel killar, jag är dum ihuvet, allt jag gör är fel

Men alla kanske har rätt
jag var väll ett misstag
Jag har iallafall alltid älskat er
er alla
ni har varit dom bästa vännerna i hela mitt liv

killarna jag haft har varit dom bästa, jag har haft kul med var enda en. Ångrar inget

Tjejer, ni har alltid hatat mig, dölj inget -

Bengt-åke, du ska veta att jag håller med dig, jag är en missbildad idiot som itne klarar av någonting
och kommer aldrig göra det heller

Elsa, fuck you

pappa, du lär väll inte få reda på om jag dör så.. du läser väll detta om 20 år

8b, ni har varit den bästa klassen ever. Splittras aldrig , <3

älskar er..






AHHAHAHHA, skoja bara fan. Jag älskar livet fan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0