Mamma, I love u, <3

Ӣаďĵą Ά∩đęřЅsðń


Du är den enda som har hållt mitt hopp om livet uppe.
Du är den som håller oss borta från någon äcklig gubbe.
Du är det enda som är vackert i mitt liv.
Även om jag då och då blir kallad för Siv.
Förlåt om jag inte varit som du hoppade på.
Men du och jag vi är lika så.
Vi är starka och snygga tjejer.
Tillsammans kan vi bygga stora och fina grejjor.
Stanna i mitt liv minst hundra år till.
För även när jag är 50 och du 70 ska vi klara springa en mil!
Så upp med hakan och inga tårar
Du får inte ge mig kalla kårar
för om du bli rädd och och tror att det kommer gå åt helvete allt ihop
så då är jag ledsen mamma för då kommer jag inte orka stå upp.
Jag älskar dig mamma!
tro inget annat
För de e något jag alltid kunnat!
En dag så kommer jag ta dig till österike och du ska visa mig allt där finns

älskar dig mamma och kommer göra de 200 år till ;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0