usch fyfan

Den här helgen har varit HEMSK
Endast fredagen var kul

Fredag: Var med malin, linn o johan. Mest malin och johan. Inväntade att vi skulle bli körda till björket på kvällen.
Kom till björket. Johan började direkt klaga. Vi dansa. drack dansa, drack, gick ut, drack, Oliver kom x20. osv..

Kom hem från björket med johan. La oss i sängen. Röv trötta. Låtsaspappan david satt vid min data.
Han spela fake-poker och snackade o skrattade högt som satan på skype. Bad honom gå ut typ 45678 ggr.
Han vägrade. Till slut blev det ett himla bråk.
Jag hatar dig. Kom aldrig tillbaks. Kom nära min familj igen och det blir krig.

Lördag: Bli av med böghelvetet.
Ja resten av helgen pallar jag bara inte berätta om


Ps. Saknar dig som attan (;<3



Sekundens Låt: Unforgiven - Metallica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0