don't you ever get lonely? .

Du har under den senaste månaden...
målat dina naglar:  no 
haft mens:  pff, ja
kysst det motsatta könet: ye
sjungt en tjejsång: öh, kyrkolåtar på konfan. De får gällas
dansat framför spegeln: varje dag
hoppat studsmatta: nein
varit kär: ehm, typ då och då.. Klart jag har / är
skrattat med en vän:  nej aldrig, pucko klar tjag har
varit utomlands: nej
hatat någon: jai
köpt kläder för över 700 kr:  für dem konfa
köpt mat för över 100 kr: ''mat'' 
pussat en kille:  men ja
köpt skor: yez
önskat dig långt långt bort: m, 11 mil

Vad..

har du på dig: he-he, vad har DU på dig ;; 
är klockan: en rund sak som tickar
ser du om du kollar rakt fram: men va
älskar du mest på denna jord: marcus
har du för tapeter i ditt rum: typ vitbruna, tror jag. Vet inte. Detr är mörkt. Eller så var de grå. minns inte
är ditt favoritgodis: allt
använder du för mascara: öh, någon rosa sak
är det pinsamaste du har i din väska: vilken väska? 
tycker du om killar: dom är snälla
brukar du göra en lördagskväll: runka. hehehehee 

Vem..

hade du senast sex med: en sak hampus köpte i födelsedagspresent till mig förra året. :$. Okej skoja, han köpte det aldrig, vi hittade ingen .
är närmast ditt hjärta: be
inspirerar dig: vivvz
tycker du är coolast i din klass: typ, alla. Eller, mja. De flesta
hatar du: hehe, det vågar jag inte skriva
pratade du senast med: mamma
pussade du senast: MARCUS, MARCUS OKEJ?! känns som jag skrivit det tre gånger. Vänta det har jag
tycker du ska göra detta test: inte en jävel, jag blev bara sur. Facha yåw


 

| People in a show,

All lined in a row

We just push on by,

Its funny,

How hard we try |´'



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0