, I remember all your moves, yeah yeah yeah , I remember 'you'

ok idag ska jag skriva
skriva som faaaaaaan
(visst)

,.,.,.

kyrie
  • Jag har varit på dåligt humör idag, dels för jag varit trött
  • Åkes kropp mår inte bra. Hans rygg är dålig och han kan knappt röra sig :(
  • B åkte igår
  • jag saknar B

Gloria
  • Det är underbart väder
  • jag har hittat ''ny'' musik
  • Malin [svenskaläraren] kommer tillbaks denna veckan
  • B har fått en mobil så vi kan snacka 4 gånger mer än vanligt
  • iochmed att det är fint väder så ska jag sola idag innan solen disappear'ar
  • läger i helgen,                                       [skulle dock hellre vara med b.]
  • sov över med Åke på fredag


So if you're feelin' lonely don't
You're the only one I ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0