´ the sound of silence.

hur kunde allt gå så fel? ,
bring'a upp minnet för mig så jag förstår
för, i snart ett år har jag funderat på det
och jag förstår fortfarande inte

21/5 - 23/5-09
det bästa minnet jag har



.. if I only could take it all back,



.. om jag bara fick chansen att göra allt som det var,


.. I would do it



ja, jag kan oxå sakna saker mer än bara b3
saker som jag inte väntar bara en eller två veckor på att få
saker som inte ens är säkert att jag någonsin kommer få uppleva igen
och ja jag sitter och har inget o göra
vilket gör att jag kollar igenom hela min dator vilket betyder att jag hittade allt
alla minnen
som de flesta vet, rensar jag aldrig min dator
så jag har kvar saker jag totalt glömt
men, girls, 

i love you. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0