- 8 februari, du luktar

ni förstår inte hur jävla mkt jag saknar er för i helvete ,
Åke , saknar dig röv mkt. börja vilja va med mig igen :((
,
,
Josse, gud vad jag vill va med dig just nu. Saknar dig din bajshög
.

.
Hampus , vafan. Varför är vi aldrig längre? . saknar dig mer än du kan ana.
.

.
Linn , åh. Du förstår inte hur glad jag är att du åtminstonde snackar med mig igen. Trodde jag hade förlorat dig för gott.



Malin , vet inte. Ena stunden känns de som att du hatar mig och andra som att allt är som vanligt som för år sen. Men, jag älskar dig.



Men , den jag saknar mest av allt annat i världen. Det är dig. Marcus Göran Bermhed. Fastän jag träffade dig igår så känns det som en evighet sen.

Jag älskar dig [v]






All these things I hate - Bullet for my valentine

Kommentarer
Postat av: Johan

men jag då? :(

2010-02-09 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0