- Jerk it out

En sak, jag är så JÄVLA trött på att folk stjäler mina texter
Ni har inget liv , skaffa något eget
Det är störigt att ni tar saker från mig som jag skrivit
så att folk ska komma till er och säga: ååhh , vad finnt skkriiviitt §§§§
men vafan ?
cp
man ska väl för helvete inte skriva sitt namn I texterna för att ni inte ska kunna ta dem ?
nae, om jag ser någon som tar mina texter en gång till
Så skiter jag i denna jävla bloggen
inte lönt.
jag tar väck den dirr ,
o jag kommer anmäla era jävla bdb bilder
,

´ jerks

Kommentarer
Postat av: MALIN :PPPPPP

men du skriver ju ofta låttexter och det är junte direkt dina texter? hehehehehe ok skoja loveu

2010-02-18 @ 21:05:58
URL: http://dansbana.blogg.se/
Postat av: Annelie

vaaad jaaaag m,enaaaade , är typ sånna texter till b

o sånna texter jag skrivit by my self

Und das is sehr anoying

2010-02-19 @ 11:59:46
URL: http://itstimetopretend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0