- 29 januari , läget

ok jag känner mig ensam. Inte ett ljud, inte ett knyst hörs.
Endast mina tangenter och den lugna musiken.
Katterna ligger däckade i soffan , mamma jobbar, josse stack nyss , vivvi kom hem.
B, kom hem. Hit-hem.
jag vill ringa någon. b.
Det är så tomt utan dig.
ok jag känner mig ensam. Inte ett ljud, inte ett knyst hörs.
Endast mina tangenter och den lugna musiken.
Katterna ligger däckade i soffan , mamma jobbar, josse stack nyss , vivvi, kom hem.
B, kom hem. Hit-hem.
jag vill ringa någon. b.
Det är så tomt utan dig.


Gympan ägde.
JAG äger.
Ikväll blire mission. Skulle hellre varit i Halmstad.
hehe.
Tills dess blirre väl bara o chilla till musiken och invänta kvällen


- no one's gonna love you like I do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0