13 januari - fede

 

Vet ni ?

Jag minns verkligen hur ALLT började. Jag och linn var io Halmstad och hade inget o göra så vi skrev PM till massa killar på bilddagboken. Eller inte massa, vi SKULLE skriva till massa. Du var den första vi tog fram. Du tyckte jag var lite konstig, och de håller jag med om. Men, jag skäms än över vad jag skrev till dig i början. Men du chansade o vi fortsatte snacka på pm. Tillslut så bad jag om din msn, msn dampade så de funkade inte o adda dig. Du fick min msn osså funkade de direkt. Minns till och med de första du sa till mig :)
- noob (;
.

Då var jag tillsammans med Olle men, när jag verkligen började känna dig blev jag bara mer o mer kär i dig. Jag visste de innerst inne, alla andra med. Men jag ville inte erkänna de. Jag kände att du skulle inte tycka om en omogen, peddo, äcklig 96a som jag. Men kunde inte sluta gilla dig. Tillslut kunde jag inte sluta spela med olle längre så jag var tvungen att göra slut. Alla frågade varför men, ja. Jag vill verkligen träffa dig. Vi märkte med tiden hur mycket vi hade gemensamt. Vi snackade, elr aa, snackar timmatal om dagen. Det bästa jag skulle kunna ägna mig åt. Du är de jag vill ägna mig åt. Sen började vi snacka på skype och cama. Jag dör inombords varje gång jag ser dig. De kvittar om det är i cam elr irl. Du är perfekt i alla lägen och vinklar som man kan se dig på. Jag har rätt, tro mig. Jag hade ett tag jätte svårt för att prata med dig på skype medans vi camade för jag laggade fast när jag tittade på dig. Och tappade bort mig vad vi snackade om. heehheee.
En dag efter skolan när jag gick till skolan så helt plötsligt ringer ett okänt nr, jag svarar så svarar en okänd röst.
.
A: Hallå
B: Vem är de?
A: Vadå vem är de? du vet väl vem du ringer till ditt kött ;)
B: Men vem är de?
A: Fan tror du? xd
B: Bara svara
A: Annelie :D
B: SERRIÖST? :o
A: ja? xd vem är de? :o
B: B :O
o.s.v
.
Du kunde inte ringa längre. Men en dag så fick jag gratis ringa till alla. Och sen 3 månader tillbaka så har vi snackat i telefon konstant nästan varje dag. Jag älskar att prata med dig. En dag så var jag med josse och malin. Dom visste att jag var überkär i dig, så dom sa till mig att jag skulle chansa o fråga. Tog mig ca en timme innna jag samlade mig mod till o göra de. Har aldrig vågar göra de när man prata på riktigt. De var ngt nytt hehee.
Vi snackade heh , gick inte helt som jag ville. Svaret blev: Du känner inte mig, du kommer säkert hata mig när du träffar mig , asså jag säger inte nej men. Assååå åhh o.s.v. Det var inte de roligaste. Men ja. Bara några dagar efter snackade vi som att vi va tillsammans. När jag åkte upp till min pappa i stockholm så kollade vi på film tillsammans genom telfonen. myssiit. 4 ggr har vi bestämt att vi ska träffas. Första gången blev de för ''oplanerat'' heh. Andra gången så funkade inte vår bil så¨vi kunde inte hämta dig. 3 gången hände. De bästa som hänt mig i hela mitt liv. Lovet spenderades med dig. De va heaven om ngt. 4e gången är på fredag. Kommer oxå hända. Säg inget annat.

Du är de bästa som hänt mig. Jag kan inte beskriva. Men du vet, du vet hur mkt. Hoppas jag. Du är typ den perfekta pojkvännen. Jag älskar de
Jag älskar .. dig. Du får aldrig lämna mig. Aldrig. Då blire undergång för mig. Då tappar jag hoppet. Du är mitt liv. Utan dig, vad händer då?
Men en sak
Jag älskar dig mer än jag gjort med någon annan. Och jag kan bevisa de.
Kolla ovan på texten. Har någon sett mig skriva en sån lång text om en kille elr människa över huvudtaget?
skulle inte tro de
du är speciell <3
¤ 26/12-09 in my heart ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0