5e snart 6e januari , tvåtusen jävla tio.


Tap on my window, knock on my door

I want to make you feel beautiful

I know I tend to get so insecure

It doesn't matter anymore

Please don't try so hard to say goodbye




Idag har varit den värsta dagen i mitt liv.
eller, nej
men, min vääägggg :'''(
jaja , imorron blire o köpa litta kläder. heheh fett
trodde jag höll på o bli galen ett tag, tror nog b oxå trodde de.
Svårt o förklara, tro mig.
åh, jag vill ha kaffe o ostbågar.

jag saknar marcus, jag saknar b, ( samma person dickheads ) , jag saknar malin, jag saknar johan, jag saknar b, jag saknar konfan , jag saknar linn , jag saknar josse, jag saknar min vägg, jag saknar emil , jag saknar åke
.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0