heh, där va min tisdag därja

Jag kvävdes nyss av en snöflinga. help.


Jag vill ha en puss
av en viss person
för jag saknar den visa personen
.
Den här dagen har sugit. Med ett stort K
Dem enda som gjort dagen bättre är b och josse.
Alla andra är fffii.... fiskar
Serre, där gick gränsen. Hade totallt försökt glömma allt men ja..
dendära meningen är omöjlig, de kommer alltid komma tillbaks.
MEN, Vissa människor gör de svårare än vad de borde vara.
och vissa förstår inte hur hemskt det är att bli påmind av mig själv vart enda jävla dag om mina jävla misstag
och ni säger att jag inte förstår, JAG FÖRSTÅR . Men ska jag behöva skrika ut över hela jävla skolan som ni och skrika
.
JAG ÄR EN IDIOT, JAG GÖR DE OCH DE OCH DE. DET MÅSTE VARA NÅGOT FEL PÅ MIG FÖR JAG KAN INTE GÖRA VISSA SAKER SOM VISSA IDIOTER TROR ATT DOM KAN FASTÄN ATT DOM INTE KOMMIT I VISSA JÄVLA SITUATIONER

Så lät är de inte att hålla sig från att bryta ihop när alla säger massa skit om mig o massa klsfmnkldsf. Om jag är så jävla hemsk, säg inte ett skit till mig igen då. någonsin
Och sen så kommer min kära vän och säger amen shit! så kan dom ju inte säga blablbala, när hon väl oxå höll med inne i rummet. Ja där hörde du oxå min åsikt. hehe. Men ja.. tack ändå för du trösta mig men, om du vill göra så jag mår bättre så stötta mig i SITUATIONEN, inte efter..

så, de kändes bättre. men ändå inte.
Alla ni andra om jag varit dyster idag. Förlåt. Ska aldrig hända igen.
Ses i helvetet tyringe-idioter.

Älskar dig b. Mer än jag trodde jag kunde älska någon


Kommentarer
Postat av: Johan

men vi spelade ju?

2010-01-19 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0