Marcus Göran Bermhed

Du är den enda

den enda för mig.

jag bryr mig inte om hur mycket du än kanske klagar på att jag är med killar. Jag stänger öronen. För du borde, du BORDE veta hur mycket jag älskar dig. Jag har seriöst aldrig älskat någon annan som jag gjort med dig. Jag kan ha dig som pojkvän och kompis utan att skämmas om vad jag gör och säger. Vet ju dock inte vad du tänker om att jag tycker så men. ja.

Ivarjefall så är du den mest perfekta killen man kan få . Tjejer måste vimla runt dig när jag inte är med.

Har aldrig känt mig så ensam sen du åkte härifrån. Vet nu vad ensamhet verkligen betyder.

Allt, ALLT är tomt när du inte är här. Du förstår inte, du kan inte förstå hur jävla mkt jag saknar dig, har saknat dig, kommer sakna dig när du sticker igen . Men en sak. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Jag kan ge upp allt för dig. allt. Bara säg till.

 

Men en sak som du aldrig får glömma, Jag älskar dig och jag kommer alltid göra de. <3





... lämna mig aldrig , lova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0