Untitled_"

Mirror's Edge. IT WORKS!
H to the e to the a to the v to the e to the N !



Idag ska jag kolla film med josse
Jag saknar Bermhed, B , Marcus, den dära killen från Halmstad/Oskarström.
Lol, igår var BARA cp. När jag skulle betala på Hemköp så sätter jag i kortet, funkar.. funkar.. PIIP PIIP PIIP . Står de något skit om att de krävs signatur lol.
.
- Har du legitimation?
- eh, nej.
- NÅGOT som bevisar att de är du?
- neeeej
- Är du säker på att du inte har något som visar att det är du ? * kollar lite på min plånbok *
- eh , De står på mitt kort Annelie Jansson ? -.-
- Men de säger mig inget. Är du säker på att du inte har NÅGOT som visar att det är du?
- EH, JAG HAR ETT HM KORT, JAG HAR ETT BIBLIOTEKS KORT.
- de kan jag kolla på

kärring



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA

2010-01-08 @ 13:24:21
Postat av: Annelie

vem är du :(

2010-01-08 @ 13:28:00
URL: http://itstimetopretend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0