- 6 mars, 16 dagar .. för kort

Kom hem någon gång då.
14.25

' jag kommer sakna dig så mycket
' jag kommer sakna dig med
' när ska vi träffas igen?
' har inte en aning .
' jag kommer nästa helg
' jaaaaaa , snälla gör de
' ja , det ska jag

14.32

' åh nej .. nu kommer tåget. *kramar åt hårdaste jag kan*
' vet .. *kramar tillbaks*

* håller om tills tåget stannat helt, pussar snabbt som fan, älskar dig jätte jätte jätte mkt, snackar ikväll, hejdå *

14.33

går så snabbt jag kan, jätte snabbt hem. Allt är som när jag gick där ifrån. Täcket är inrullat längst upp av sängen som han låg på medans jag satt på honom precis innan vi gick. kläder från dagen innan låg på golvet. Låten från igårkväll var igång när jag kom in.
Jag klarar inte mkt mer nu

kom
hem
nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0