- berätta inte för någon, nej jag lovar

Med tanke på att jag verkligen inte har NÅGOT och göra så ska jag dra upp hela min sommar/vår med tanke på att allt som hände då var bra. Saker som började där fortsatte bra nu. Här har vi oss en måderfåcking bra sammanfattning.


21 mars. Linn och jag började sola
tyringedagarna
spela xbox med linn, vivvi och ian
bo ihop med linn
hässleholmsfestivalen med linn, olle, timmy etc etc
verktygsdammarna
sparrsjön
campingen
Halmstad / började prata med b
solade helatiden
sov på balkongen med alla
fyllde år
allmänt chillande med jalle o vivvi
målade med vivvi
filmkvällarna
skräckfilm dag själva i jeanettes hus med linn o olle
Började med Mission
Bowlade med Linns familj
Firade midsommar med linns familj
ja de e ju säkert mer men dessa framförallt
tror jag iallfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0