- we're bound to linger on

I need you to need me

,.-


5 dagar kvar, känslan av att veta att jag skulle egentligen legat bredvid dig just nu och kanske varit påväg att somna
lite då och då vakna upp mitt i natten , märka att du oxå är vaken. Alla sådana små detaljer,
jag kommer ihåg alla. Vartenda detalj som hänt i mitt rum vid denna tiden när jag ska sova spelas upp framför mig.
För jag tänker på hur det kunnat vara.
,.,..,.,

'' du är för ung för att veta vad riktigt kär är ''
'' du förstår när du blir äldre ''

jaså , om jag inte vet vad kär är, isf. Vad är kär?
Är det den där pirrande känslan innan man träffar den man älskar? , när samma känsla spelas upp varje gång man pussas som första gången? När man mår som bäst när man känner hur personen håller om en och det sista man vill är att den ska släppa?


Tänk om en skoluppsats var såhär enkel att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0