- When the seagulls cry

Jag är inte van vid sånt här.
Kommer aldrig vänja mig vid det.
Kommer aldrig vänja mig vid att veta att detta är riktigt
verkligen.
Detta är nytt för mig.
Att veta att det inte är något spel
Eller, inte känna av iallafall.
Vad jag kan vänja mig vid nu är att inte ha dig bredvid mig när jag somnar
Att inte se dig när jag vaknar
Jag hatar att vänta.
Det är hemskt, verkligen.
Tar alltid minst en vecka för att få träffa dig igen.
Jag saknar dig,



ey, my old friends .
From the early year of 2000
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
But I can promise, you would do the same

But guys , this is a new year
So say hello to a new fucking 2010!

/ aio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0