- writings on the wall

Berätta sju sanningar om dig själv:
1. Jag gillar kaviar och jag gillar att sitta på kvällarna o suga på tuberna
2. jag är extremt dålig på geografi
3. Jag har svårt för att ljuga
4. Jag äger på super mario
5. Jag gillar att prata med mig själv, för jag är den enda som håller med mig
6. Jag älskar Marcus
7. Jag älskar verkligen 8B och det kommer vara den mest deprimerande stunden i mitt liv när vi slutar nian

Sex sanningar om hur du var som liten:
1. Jag och mina kompisar kollade på porr från vi va 8 till 9-10
2. Jag var mobbad
3. Jag älskade min speldosa när jag var bebis
4. Jag var elak, alltid
5. Jag var konstig.
6. Jag var kär i alla


Fem sanningar om mitt kärleksliv:
1. Mitt förhållande nu är mitt längsta seriösa förhållande
2. Jag har väldigt lätt för att säga jag älskar dig men ofta så gör jag någon speciell gest när jag ljuger som är ganska så synlig. Typ harklar mig
3. Jag blir inte kär så lätt. 
4. Jag blir förälskad jätte lätt. verkligen
5. jag har aldrig haft analsex, lovar


Fyra sanningar om mitt familjeliv:
1. Jag har svårt för att prata med mina familjemedlemmar utan att bli sur
2. Jag har en bror och två systrar
3. Jag har svårt för att vara snäll mot nya familjemedlemmar.
4. Hela min släkt har svårt för att säga: jag hade fel. Vilket gör att det blir svårt att få fram något


Tre sanningar om mitt vänskapsliv:
1. Jag har svårt för att va kompis med tjejer
2. Jag är jätte mycket heldre med killar än tjejer
3. jag gillar att va med kompisar


Två sanningar om min personlighet:
1. Jag har extrema humörsvängningar och är jag sur, är alla sura
2. Jag är snäll


En sanning om detta testet:
1. den som gjorde det hade verkligen INGET o göra. Vi kanske är släkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0