- You should never say never

Okej, detta ska bli min epic vecka
Denna veckan ska jag göra saker jag vanligtvis inte gör eller vågar

- starting today -


Tisdag: Gick till affären själv och köpte choklad
anledning: anledningen till att jag inte köper choklad eller godis överhuvudtaget själv är för att av någon anledning så sen länge tillbaks så har jag en fobi för folk som tittar ner på en. Så jag har en sån här känsla av att folk kollar på en när man köper godis själv och tänker: Naw, stackare. Hon köper godis och tröstar sig själv för det har säkert hänt henne något och hon har säkert inga kompisar och är mobbad. Ok jag är paranoid.
.
Onsdag: Ska använda glasögon i skolan vilket jag inte gjort på ca 2 år nu
Anledning: anledningen till att jag inte använt glasögon i skolan på så lång tid är för att hela mitt liv från 1an till 7an så kollade alla konstigt på mig. Att jag var ful. I princip: Åh vad ful hon är, tjock, fult hår, fula glasögon. Vad äcklig.
Sen dess, no glasses. Så nu vill jag se reaktionerna av detta året.
.
Torsdag: Ska vara positiv mot exakt alla. Ja, även Johan Rosén.
Anledning: Det är en väldigt lång dag vilket gör att det blir väldigt svårt att vara positiv. Dessutom finns det många störiga människor i våran skola som gör att det blir svårt att le mot dom. + det kan vara bra för mig hehee
.
Fredag: Jag ska vara JÄTTE aktiv i skolan. Inget gå ifrån lektioner, Inget prata med kompisar på lektionen. Bara jobba som en korv
Anledning: Jag äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0