jag sitter ensam här och undrar vad som kommer hända här näst,

Linn, jag saknar dig. jätte mycket.

kommer du ihåg när vi alltid satte ihop reklam, i säkert 1-3 timmar. Sen gick vi ut med reklamen. Överallt. Kommer du ihåg när du flyttade hem till mig och allt var så bra? När vi satt på vars en data. När Hampus laddade ner Wow på min data så satt du och spelade på min data och jag satt och camade med b. Alla gånger vi bråkade som fan bara för du inte ville ut med mig och hellre satt hemma och spelade wow. hah, skulle gärna låtit dig om du flyttade tillbaka. Kommer du ihåg när du jag och hampus stack till Kristianstad med olle oxå ja och kollade på Brüno, när vi letade i säkert en timme efter biografen. Kommer du ihåg när vi var små och vi bråkade om Malin? Vi hatade varandra mer än något annat på jorden. Kommer du ihåg första gången vi var, du plingade på hemma hos mig och frågade om vi skulle va och jag kollade på gosip girl. Usch, jag kände inte för att gå ut med dig men till slut fick du ut mig så åt vi mjukglass på Ivars kiosk. Den har aldrig varit så god. När jag var tillsammans med Oliver och vi lurade upp dig att gå upp för den backen mot Elon och vi satt på gräsmattan och garvade som as. [ skäms dock lite för de heheh ] När vi hade spelkvällar med vivvi och Ian, med vivvi och Jalle. När vi gick ut och solade i Mars fastän det blåste som fan. När vi hjälpte Jalle och Vivvi med reklamen för att få godis, hih. När vi spelade sims 2 på playstation och sen stack ut till oliver och tog hans keps. När vi var i halmstad och räknade snygga killar. När vi campade i Brösarp med olle och hampus. När jag gick runder i affärer med skejtskor som var 4 storlekar för stora. När vi var i halmstad så såg vi en snubbe knulla en trähäst. När vi var i Emmaljunga med vivvi, jalle och roy. Och Roy lärde oss shoreline. Kommer du ihåg när jag och josefine försökte få ihop dig, mig, josse och malin igen? och ni dissade oss totoalt och tittade inte på oss, pratade inte med oss. Jag kommer ihåg på träslöjden, allt var jätte konstigt. Jag saknade er så. Kommer ihåg att jag började gråta på träslöjden för ni agerade som att vi var på två olika planeter när jag satt bredvid er. Ja och resten är smådetaljer, men jag minns allt. allt



puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0