janssons frestelse

åååå, fy fan vad jag saknat åke.
Fan vad roligt vi hade idag
tehe, imorron kommer marcus *Druwl*
saknat som ett får
på något sätt så alla låtar jag lyssnar på
påminner mig om b
bara för jag hört alla låtar när jag varit med b
och massa olika minnen kommer upp från olika låtar
och vet ni?
jag älskar musik HHEHEHHE
Vet ni vad jag mer älskar?
Marcus
men det va inte de jag skulle skriva
vad jag skulle skriva va b's tröja
som jag råkade få med mig
för den luktar EXAKT som be
och jag giillar de
så jag kan ligga och kåta mig på tröjan
HEHE,

oj, skrev ovanligt mycket idag
eller bara gillar jag enter så det ser mycket ut
kan ju oxå vara det
ELLER, så är det väldigt mycket för jag har mycket att skriva
för jag har inget och göra för jag saknar be
för han hjälper sin låtsasmamma med hennes data
så jag har inget o göra
egentligen ska jag städa till på lördag men det orkar jag inte


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0