lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

hihi, idag var great
asmysigt väder vilket äger
imorron är det förhoppningsvis fint väder igen
för då ska jag till beeee :'')
no provet gick dessvärre inte så bra.
heh, skulle nog pluggat igår
matten idag ägde sönder
skitroligt, var inne i grupprummet med ludde, sture, pelta, jenne och martin
martin märktes knappt av för han bara kolla på film på mobilen
men ändå ;D
imorron är det muntligt på svenskan
hoppas jag får göra de nästa vecka :(
heh,
ikväll ska jag få höra Johnossi :')
på söndag ska jag få höra mew :')




heeeeeheeeeeee, jag tror jag kommer få mvg i träslöjd
eller hur frida? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0