Will you stay with me, will you be my love

YO

HEHE, känn er avis på mitt sommarlov
Känn er avis på min helg

Helgen:
TYRINGEDAGARNA, wich means:
Sova på balkongen med världens bästa tyringe-bor
träffa hela världen i åparken
få godis av talangjakten HEHEHHE, ok jag är snell
om allt går åt helvete, så finns ALLTID en utväg ;););););));;)
take my money and leave to the nearest handsome
h to the a to the l to the m to the s to the t to the a to the d

teheee

Sommarlovet -10:
Tågluffa med b och åke
thailand mit mein vater
skånekort hela sommaren vilket gör att jag, be och åke kan bara dra vart som hela sommaren i skåne
halmstad all tid som känns ensam
he-he släktträff (y)
hässleholmsfestivalen
campa i 12manna tältet
midsommar
jag fyller år
Åhus på läger

hell
yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0