dag 1,

Jag heter Annelie. Jag äger denna blogg. Jag skriver i här när jag inte har något för mig, eller har något att säga. Jag gillar lugn musik, eller jag gillar allt faktiskt. Fråga de som vet om min musik, jag lovar. Jag går i 9an och har en annorlunda klass. Jag älskar den, jag hatar den, men man kan bara älska den. Nej, jag skulle aldrig hata vår klass. Den är underbar, en familj. Just nu läser jag en bok, första gången någonsin jag läser en bok självmant. 'om jag kunde drömma'. Jag gav mig bara på att läsa den för jag sett filmen, och det var det underbaraste jag sett. Från idag har jag svart hår, jag har bruna ögon och skostorlek 38. Mina tre bästavänner heter josefine, caroline och frida. Jag har inte mycket att berätta.
så, typ.
Hejdå


So tell me when you hear my heart stop,
You're the only one who knows
Tell me when you hear my silence
There's a possibility
I wouldn't know  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0