du får mig att vakna upp imorgon

twilight, inte förrän nu ser jag den
nästan perfekt nu att se den
ni skulle aldrig förstå varför
denna filmen var helt underbar,
den var mycket bättre än jag trodde
jätte många har sagt att dom bara gillat den för edward va snygg
tyckte alltid han såg jätte läskig ut,
men nu, han är inte snygg
han är djup
Jag vill ha en sån
men det finns ingen här
därför måste jag härifrån
inte bara därför, jag klarar inte av att vara kvar
jag klarar det inte, jag kan inte berätta varför
Jag har börjat se denna byn från en annan vinkel
efter detta sommarlovet förstördes min glädje på tyringe
Det finns ett ställe, ett
där jag har varit
där jag aldrig haft den känslan som jag har alltid när jag är här
jag kan inte förklara känslan när jag är där, jag mår bra
jag mår bra här med, men
om ni bara skulle vetat, hört, sett
jag vill inte veta
jag vill inte höra
jag vill inte se
jag vill få ett slut



du får min andning att gå fort,
du får hjärtat att försöka hoppa ut
du ger mig kraft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0