jagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvillintejagvilli

NEJ, där hörde ni
Jag vill mycket
men jag vill inte det
jag vill egentligen
men ändå inte
det blir inte bra
därför tänker jag inte göra det
men ändå tänker göra en
nästan likadan sak
struntar i vad ni säger
detta kommer bli bra i
slutändan,
PUSS



Ser ni vad jag gjorde där?
jag gjorde en typisk 'bloggare' sak
alla gör så
de skriver av sig om en person
eller något de tänker göra
men vem det är eller vad det är dom ska göra
det vill dom inte säga, det är störigt
och jag vet, jag gör det själv
men jag försöker att inte göra det
men ibland vill man bara skriva av sig
och man vill göra det här
men man vill inte säga vad saken är
för det kanske inte blir bra
man låter patetisk
elak, jobbig
mycket, men är rädd
jag är rädd
Men jag är stark
jag är en kämpe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0