Utkast: Nov. 13, 2010

Känns som att ingen har känt som jag
det jag känt har varit helt otroligt.
Jag vet inte vad som var bäst
allt var så underbart
önskar jag kunde fortsätta ha kvar den känslan
att känna mig älskad, den var så
så..
jag vet inte , det finns ingen definition av känslan att känna sig älskad
Om du läser detta, ska du bara veta ,
att tiden med dig kommer jag aldrig glömma
jag kommer aldrig sluta tänka på dig
sluta drömma
sluta önska
för det var du och jag
alltid, vi var det ultimata
alla sa det, jag sa det
jag vill aldrig mista dig
med dig kan jag prata om allt,
jag kunde vara vem som helst med dig
och du sa samma sak, igår till och med
vi behövde aldrig låtsas att vi gillade
eller hatade något bara för att känna sig 'inne'
vi var vi, vi gjorde som vi ville
allt vi gjorde, den tiden, jag älskade det
glöm mig aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0