10

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? tungan tror jag
2. vara seriös eller oseriös? oseriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? blå
4. Brinna upp eller drunkna? drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? jaa!
2. har du skolkat?  ja
3. varmt eller kallt?  varmt
4. soligt eller regn? soligt, men det kan vara mysigt att gå i regnet
5. fanta eller cola? fanta exotic
6. är du nyttig av dig? mjae

OM MIG
1. vad heter du?  anal
2. syskon? 3 snart 4
3. Vart bor du? i tyringe
4. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3 ? 2 I guess
5. Vill du gifta dig? jaa
6. Favoritaffär? crownhouse 
7. Humör just nu? trött som ett as, saknar som ett  as
8. Sugen på nåt just nu? u can bet I am

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? nej
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? Ja
4. Känt dig fånig? antagligen
5. Saknat någon? varje dag, varje sekund
6.Dansat galet? varje dag
7. klippt håret? nae
8. Gråtit? gråtit och gråtit. mina ögon rann av allt jävla smink igår på so'n
9. Pluggat? nae

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? ne
2. Har du en hund? nae, eller jo, b är min hund
3. sover du helst ensam eller med någon? med marcus
4.tror du på spöken? tror du på mig?
5. är du mörkrädd? lite
6.är du morgonpigg? ne
7. vad vill du ha just nu?  utfyllning av sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0