pusssss

Förhållande quiz

Du är tillsammans med? baby benny
Hur gammal är han/hon? 16
När fyller han/hon? 3e februari
Vart bor han/hon? Halmstad
Vad har han/hon för färg på rummet? vitttt
Har han/hon någon fobi? hömmm, inget som jag kan minnas, men de har han 
Är han/hon beroende av något då? Mig.
Är han/hon envis? som fan , ibland
Vad gör han/hon på helgerna? är med mig, och gosar
skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? en underbar pappa
varför är du tillsammans med honom/henne? för att hans utseende såldes till mig långt innan jag ens kände honom, och nu och då är allt på han underbart, jag känner mig inte hel utan marcus, när jag inte är med honom så kittlas det i magen men det är ingen skön känsla, av att jag saknar honom.
Föll du för honom/henne direkt? till och med innan jag träffade honom.
Du har roligt med honom/henne? alltid, bokstavligen
Du skulle kunna bo med honom/henne? förevigt och evigt
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? jag älskar dig, tror jag, fast allt han säger är fint


Om er:
Hur träffades ni första gången? vi bestämde träff och han kom hem till mig och stannade i typ 2 veckor
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja
Har ni sovit över hos varandra? haaaaaaaaaaaah, typ tusen ggr
Har ni bråkat någon gång? typ , en gång . fast vi bråkar aldrig på riktigt, allting är som vanligt efter en timme

Vem håller fjärrkontrollen?
hahaha? 
Vad har ni gemensamt? seriöst, allt. not kidding
Har ni samma åsikter om saker? HAH, nej. Även om vi har de så säger vi tvärt om bara för att
Planerar ni framtiden ihop? Ja, vi ska bo ihop, få ett barn, ha hus, bli rika, och resten är hemligt,( det vet bara jag, b och fredrik)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? heh, 10 dagar :$
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? hahahahhahahhaha, lite
Hur länge kommer ni vara tillsammans? hmm, ska ju inte överdriva men typ 60-99.8 år . ngt sånt

.
OCH VI HAR VARIT TSM I 9.5 MÅNAD
.
.. vår första bild [v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0