radio kärlek

Igår så var jag, josefine, josefine, hannah och caroline.
I början var vi hemma hos Carro och fixade oss och lyssnade på jätte hög musik. Det var heaven.
4WESOME I'm saying. Sen skulle Carro på kusinträff. Hon missade EN DEL. Efter det stack jag, josse, jossan och hannah hem till jossan och åt. Mysigt. Sen stack vi och köpte en massa jävla powerking's fast man fick bara köpa 4 var om man var under 18. Fede störigt. Iallafall så drack jossan 6 st själv, jag 3, hannah 2.5, josse 2 tror jag. Efter att vi va på Hk så stack vi till scenen i åparken och cpade som idioter. Min hals mår INTE bra efter de. Sen kom en massa jävla folk och massa skit. kväll/natten vill jag inte nämna så seg den var.
.
Idag vaknade jag upp hos Caroline , usch
mådde inte bra.
Drömde konstigt, mådde konstigt, sov dåligt
jag vaknade vid nio och hade förkylningsillamående  ( <- lol att de ordet fanns med i blogg.se's ordbok )
illa
Och hela dan har jag hängt med jossan, josse och hannah för carro skulle till sin mamma på förmiddan.

pussgurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0